|
|
9. Mi az ára és mennyit ér a rendszer?
azaz itt az ideje, hogy arról beszéljünk
mennyibe fog ez neked kerülni.
Önmagában a Nitrosystem - nitrórendszer, összevetve más teljesítménynövelő tuningokkal, - nézve annak arányát, mekkora LE növekedést kapsz - a legnagyobb többlet-teljesítményhez a legolcsóbban juttat hozzá.
Nemhogy hasonló áron, de egyáltalán hozzájutni ehhez a többlet LE növekedéshez, jelentős anyagi és alkatrész beszerzési kihívást jelent, és akkor még nem beszéltünk arról, hogy a nitrózás, mint teljesítmény növelő rendszer milyen különlegesség, amivel Te is egyike lehetsz azon tuningoló embereknek, akik Magyarországon nem csak extra lóerőket nyernek, de ezen a még fel nem osztott teljesítménynövelő területen jelentős mennyiségű "elismerést is szereznek".
Büszkeség! Megállok a benzinkútnál vagy a versenyeken és körbejárják az autót. Megkérdezik tényleg nitrós? Turbós autó ma már természetes, a nitrós még "természetellenes" még különleges, de nekem pont ez tetszik benne.
Toyota Celica TS 1.8 - Róbert -
|
Tehát ezt a különlegességet nem is számolva a Nitrosystem rendszernek az ára, a valósan hordozott értékénél fogva, minden további nélkül lehetne 500.000 Ft, a computer vezérelt szetté pedig 600.000 Ft.
Az ok amiért mégsem ennyit kérünk érte, kettős:
· Az egyik tisztán üzleti. Habár tudom, hogy a Nitrosystem-rendszer minden további nélkül megér 500.000 és 600.000 Ft-ot, tudom azt is, hogy ez az ár az autóját, motorját tuningolni vágyó vevőink jelentős részét kirekesztené a vásárlók köréből, akik pedig számunkra igen fontos és igen nagy ügyfélkört jelentenek.
· Ugyanakkor, mivel tudom, hogy a Nitrosystem-rendszer mekkora szolgálatot tehet Neked a teljesítménynövelés során, egyszerűen szeretném, ha könnyen hozzáférhető lenne.
Olyan árat kellet tehát választanom amellyel anélkül tehetem könnyen hozzáférhetővé a Nitrosystem-rendszert, hogy a túlzottan alacsony ár lerombolná az értékét. Habár az ár tesztelésének az időszaka még nem zárult le, jelenleg az AKCIÓS ÁRAINK számodra:
Nitrosystem computer vezérelt nitrórendszer:
Üres palack, csőrendszer, vezetékek, mágnesszelepek, injektor fej, kapcsolók, fúvókák, nitró vezérlő computer. 230.000 Ft
Nitrosystem computer nélküli nitrórendszer:
Üres palack, csőrendszer, vezetékek, mágnesszelepek, injektor fej, kapcsolók, fúvókák
150.000 Ft
- Ehhez jön a palack töltésének ára: 12.000 Ft./ töltés. Egy palack kb.: 15-30 db. tíz másodperces gyorsulásra elég (autó típustól és motorméretétől függ).
Ha szeretnéd megrendelni ezt két módon teheted meg:
- telefonon: 06/20-9257207, 06/20-9805873
- interneten: kattints ide => MEGRENDELŐ LAP
Amit még megkapsz a Nitrosystem nitrórendszered mellé:
- Személyes tanácsadás 15.000 Ft./ óra értékben!
Felajánlom számodra, hogy a szetted vásárlása után bármikor hívhatsz, vagy eljöhetsz hozzánk és a nitrózás témakörében szívesen a segítségedre leszek személyes tanácsadásommal most DÍJTALANUL. Ezenfelül, ha további teljesítménynövelésben kéred személyes tanácsomat, ha tudok megoldást (alkatrészek rendelése stb.) szívesen segítek, vagy elirányítalak olyan "tuningszaki"-hoz, aki, meg tudja oldani a problémád vagy válaszol a kérdésedre.
- Teljes Beállítási és szerelési tanácsadás 20.000 Ft. /óra értékben!
MOST megvan a lehetőséged, hogy akár szerelés közben is hívj, ha elakadtál. Sőt, szerelés után, ha eljössz hozzánk - az előre egyeztetett időpontban - DÍJTALANUL leellenőrizzük, hogy az általad szerelt rendszer, a leírásnak megfelelően van e beszerelve és megnézzük, hogy a beállítások megfelelőek-e.
Fontos! Ne felejtsd el élni a lehetőséggel, hiszen a mostani rendszerünk (ahogy ezt a 7. fejezetben - "Dobd be és használd" -ként emlegettem neked) már nem mást jelent, mint azt, hogy egy könnyen összeszerelhető és tökéletesen működő Nitrosystem - nitrorendszert adunk át neked, amihez bonuszként megkapsz még egy olyan, akár személyes, akár telefonos segítséget amit bármikor felhasználhatsz.
- Hozzáférhetővé teszem számodra a computer vezérelt szetthez feltölthető további frissítéseket!
Időről-időre szükség van arra, hogy az új és felmerülő igényekhez fejlesszük a vezérlő computerünk tudását. Ha olyan adattal bővítjük, amely a régebben kiadott típusokhoz is tud kapcsolódni, akkor ezeket a frissítéseket a részedre, DÍJTALANUL rendelkezésére bocsátom.
- VIP hely nitrós autód, motorod részére a Kiskunlacházi, Rába Ringi gyorsulási versenyeken,
Legvégső ajándékom pedig, egy olyan lehetőség amely egy igazán kiemelkedő módon megtiszteli a nitrós autók és motorosok táborát. Ha csatlakozol a nitrós autók, motorokhoz akkor most, egy olyan lehetőséget ajánlok fel neked, amely során a Kiskunlacházi, Rába Ringi gyorsulási versenyeken VIP helyen kiállíthatod az autód, motorod. Ez azt jelenti, hogy őrzött helyen mindenki által megcsodáltan állhat az autód, motorod.
FONTOS! A lehetőséget a dragracing.hu támogatásával tudjuk neked biztosítani. A versenyek időpontjait a web oldalukon találod meg.
"Amikor megvettem nagyon örültem neki és nagyon szeretem de hiányzott az az érzés amiről az emberek beszélnek egy 3000 V6- os autóval kapcsolatban.
Mindenki úgy gondolja, hogy nagyságrendekkel jobban megy mint egy sportos 2000 ccm-es.
Az autó valóban jó és élmény vezetni viszont hiányzott az az érzés, hogy bárki mellé odaállhassak egy gyorsulásra.
Azért választottam a V6 Coupe-t mert ötvözni akartam az elegáns limuzint egy sportautóval.
Nem teljesen voltam megelégedve a menetteljesítményekkel. A motort semmiképpen nem akartam megbontani mert nem akartam elveszíteni a hétköznapi vezethetőségét és rengeteg pénzbe került volna egy valamit is érő tuning átépítés.
A legjobb megoldást a nitro rendszer kínálta. Több érv is a nitró mellett szólt: megkapom azt a feeling-et amire vágytam, megnyugtató, hogy bármikor átrakhatom a következő autómba, a pénzemért olyan mértékű teljesítmény növekedést kaptam amit nem lehet nem érezni.
Peugeot Coupe V6 3.0 - László -
|
Csak próbálj meg beszerezni valahonnan egy ekkora teljesítménytöbblet és nyomaték növekedést hozó tuningot. Nyugodtan hívj fel néhány szervízt, alkatrész árusítással foglalkozó céget és kérdezd meg, hogy mennyiért biztosítanák neked, hogy betesznek az autódba, motorodba bármilyen tuningot, ami az eddigi Lóerők mellé plusz 35 LE, 50 LE ,75 LE, 100 LE ,150 LE -t add és ami kiegészül a jól érezhető nyomatéknövekedéssel és ami a legfontosabb ez nem egy körülbelüli százalékos értéknövekedés legyen, hanem egy érezhető, padon lemérhető teljesítmény és nyomaték növekedés legyen.
Szedj össze néhány általad ismert embert, aki szerinted jártas a tuningban és aztán add elő nekik a lóerőnöveléssel kapcsolatos igényed, majd együtt üljetek össze és nézzétek meg, hogy ezek a tuningok megadják-e neked a következőket:
· nem megy tönkre a motorod, mégis jelentős teljesítményt kapsz
· a motorod nem kell megbontani, nem kell durva beavatkozással belenyúlni, így maradhat gyári állapodban az autód
· a gyárilag sokkal nagyobb autókat is le tudod nyomni és így meglepetést okozhatsz a többi autósnak
· nem lesz folyamatos terhelés alatt a motor, mint egy turbónál
· nem jár állandó magas fogyasztással az örömöd
· átteheted a következő autódba is és így, nem bukod el a befektetett pénzt
· egyedi, akár extrém teljesítményt is elérhetsz
· a legnagyobb többlet-teljesítményhez a legolcsóbban juthatsz, ha összeveted annak arányát, amekkora LE növekedést kapsz más teljesítménynövelő tuningokkal
· ha EDDIG úgy érezted, nem elég erős az autód, hogy versenyezz egy másikkal, ennek vége
· ha akarod MAGAD SZERELHETED, nem kell még a beszerelésért is fizetned.
" Büszkeség! Megállok a benzinkútnál vagy a versenyeken és körbejárják az autót. Megkérdezik tényleg nitrós? Turbós autó ma már természetes, a nitrós még "természetellenes" még különleges, de nekem pont ez tetszik benne.
Toyota Celica TS 1.8 - Róbert -
|
Kérd meg a megkeresett szakembereket, hogy adjanak egy olyan lehetőséget, amellyel te magad beszerelheted az általuk javasolt tuningot, egy rádiós-magnó beszerelésének nehézségi fokával egyenlően, úgy hogy ok megadják neked, hogy lépésről-lépésre azt kapd meg, ahogy ok megoldanák neked, mint szakműhely, a tuningod beszerelését vagy legalább segítsenek Neked ennek a kérdésnek a megoldásában és kivitelezésében.
Add elő az igényeidet és kérd meg őket, hogy adjanak egy árajánlatot.
Miközben néhány (teljesen jogos) igényedre gúnyos, fölényesnek álcázott mosolyok mellett azt a választ fogod kapni, hogy: Ezt nem lehet megcsinálni, ezt még a legnagyobbak is csak most kezdik... az összeg amire a végén jutni fognak garantáltan hét számjegyű lesz és garantáltan nem egyessel fog kezdődni.
Nem tudom, hogyan mondjam el Neked, de itt csak azt akarom megmutatni, hogy akármihez nyúlsz a motorban csak akkor lesz erősebb, ha komplett egységként kezeled
(szűrő, vezérműtengely, hengerfej, kipufogó, kompresszió, computer).
Ha a pénztárcát nézzük akkor a fenti módosítás, ha valóban jól van megcsinálva turbó szett nélkül úgy egymillió forint körül kezdődik és ezért kaphatsz motortól függően 40-60 Le-t. Most nem versenyautóról van szó, mert ott lehet akár +100 Le-is de azt milliókban mérik és utcán nem tudod használni.
Ha turbó szettet nézem akkor az ára kb. szintén egymilliónál kezdődik és nem minden típusra lehet kapni. A várható teljesítmény növekedés gyári autókon kb. 40 és 60Le.
Na és még nincs beszerelve.
Szóval csak azt akartam Neked elmondani, hogy a Nitrosystem- rendszer, összevetve más teljesítménynövelő tuningokkal, - nézve annak arányát, mekkora LE növekedést kapsz - tényleg a legnagyobb többlet-teljesítményhez a legolcsóbban juttat hozzá.
Ha szeretnéd megrendelni ezt két módon teheted meg:
- telefonon: 06/20-9257207, 06/20-9805873
- interneten: kattints ide => MEGRENDELŐ LAP
|
MEGJEGYZÉS: - Többféle megrendelési, fizetési, átvételi lehetőségekből választhat.
- Többféle a nitrórendszert kiegészítő termékünk és szolgáltatásunk is van.
Mindezeket megtalálod a TERMÉKEINK MENÜ részben.
" Megfelelő volt az ár és LE többlet aránya…"
Peugeot Coupe V6 3.0 - László -
|
Örülnék neki, ha a munkámmal segíthetnék neked is.
Üdvözlettel:
Bíró Géza
nitrosystem@t-online.hu
06/20-9257207
ui.:
Tudtad azt, hogy minél nagyobb az elégett üzemanyag terjeszkedési energiája,
annál nagyobb erővel nyomja lefelé a dugattyút... ebből lesz nekünk az áhított nyomatékunk.
És ezt hagyja ki az emberek 90 százaléka amikor "tuningol"
Ebből azt kell észrevenned, hogy minél több üzemanyagot égetünk el annál több terjeszkedni akaró gázunk lesz és annál több nyomatékunk.
Az égéshez viszont oxigénre van szükség amit a levegőből szerzünk.
Beszéltünk már róla, de nézzük meg mégegyszer: A normál motor meghatározott mennyiségŰ levegŐt képes beszívni így korlátozva van az elégethetŐ üzemanyag mennyisége.
Gondoltál már arra, hogy hiába teszel "tuningperformanceracing" gyertyát vagy "titániumpolírozottrozsdamentes" kipufogót attól még nem lesz több üzemanyagod a hengerben amit elégethetsz, mert a befecskendezŐ rendszered csak annyit ad, amennyit a gyár beprogramozott neki.
Gondolatmenetünk végén láthatod, hogy első feladatod megoldani azt, hogy a hengerekbe minél több oxigén kerüljön azért mert a több oxigénnel több üzemanyagot tudsz elégetni.
A látványos oxigéntöbbletet elérheted úgy, hogy turbófeltöltőt használsz, kompresszor más néven supercharger és az oly sokszor emlegetett nitróbefecskendezést.
Magam részéről a nitorendszerekre szavazok és nem véletlenül. Tudod miért?
A tapasztalat miatt.
Már van elegendő tudásunk és tapasztalatunk ezen a területen ahhoz, hogy segíthessünk Neked sikeresen előrejutni a lóerőnövelésben. Így Neked már nem kell éveket töltened vagyonokat felemésztő kísérletezgetéssel.
Ugyanakkor ez az ismeret még nem forog közkézen, ezért TE különleges előnyre teszel szert a "a teljesítménynövelő versenytársakkal" szemben. Érted, hogy mit jelenthet ez neked?
Most van a legjobb pillanat!
Most.
Kérlek, kattints ide és szerezd meg a Nitrosystem - nitrórendszered!
____________________________________________________________________________________________________
|